AIKUISTEN TUNTIEN SISÄLLÖT

 

KEPPIJUMPPA = Jumppa, jossa tehdään liikkumisen perusliikkeitä kepin kanssa. Keppi tehostaa liikkeitä ja auttaa erityisesti lihasvoiman, vartalon hallinnan ja ryhdin kehittämisessä sekä hartia- ja selkäseudun jumpassa. Todella tehokasta ja lihaksia muokkaavaa.

 

MUOKKAUS = Sekä hypyttömiä askelsarjoja että hyppyjä sisältävä aerobic-tunti. Askellusten lisäksi tehokas lihaskunto-osuus ja loppuvenyttelyt. Sopii kaikille.

 

CIRCUIT-KUNTOTREENI = Intervallityyppistä kiertoharjoittelua, jossa tehdään useita eri liikkeitä ajan tai määrän mukaan ja vaihdetaan liikettä lyhyen lepoajan jälkeen. Oman kehonpainon lisäksi käytetään välillä vastuksina kuminauhoja. Lyhyt alkulämmittely ja loppuvenyttely. 

 

TUOLIJUMPPA = Tehokkaita ja yksinkertaisia liikkeitä tuolia apuna käyttäen. Sopii kaikille.

 

SYVÄNVEDENJUMPPA = Tehokkaasti rasvaa polttavaa ja kiinteyttävää vesiliikuntaa, jossa edetään vedessä pystyasennossa juoksuliikkeitä tehden. Välillä pysähdytään tekemään tehokkaita vesivoimisteluliikkeitä. Apuna käytetään kelluttavaa, vyötärölle sidottavaa vesijuoksuvyötä. Sopii kaikille liikkujille. Hyppyallas.